Dag 1 - Vertrek naar Beijing, China

11 maart 2019 - Schiphol, Nederland

Kaartjes

Terugkijkend op een leuk weekend zit ik in de trein naar schiphol. Afgelopen week heb ik leuke kadootjes gekregen, maar net zo leuk was de afscheid borrel. De wijn en bier was niet aan te slepen, gelukkig was de Gall & Gall nog open en mochten we nog wat wijn uit Rene zijn wijnkelder halen. Helaas miste ik gisteren Sjoerd en Isabel, maar heel misschien ga ik Sjoerd nog in Japan zien.

Mini & Maxi op pad

......  en ineens is het zo ver. Je kijkt er naar uit, maar het is toch ook heel wat om familie & vrienden en met name je gezin een tijd niet te zien. Daar in tegen hoop en verwacht ik mooie dingen mee te maken. Dingen die mij een rijker mens maken, wat ik dan weer aan hen kan teruggeven.

Inchecken 17:30

De voorbereiding bracht me al mooie dingen (bv met kroepoek thuis komen, als je een visum voor China gaat aanvragen) en als dat een voorbode is dan gaat het helemaal goed komen.

Bedankt iedereen voor de leuke berichtjes. Ik hoop via deze reisblog, jullie een beetje het gevoel mee te geven van wat ik allemaal zie, hoor, proef, ruik, voel .....

Eerste stop Beijing.

Kadootjes !!!

ps; Bedankt Nathalie, dat ik dit mag. Love you xxx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hilde Thijssen:
    11 maart 2019
    Goeie reis, Jeroen, en heel veel plezier!

P.S. je hebt de Fintax hanger toch wel aan je bagage bevestigd? :-)
  2. Diana:
    11 maart 2019
    Heel veel reis plezier maatje en zien je verhalen tegemoet kanjer wij gaan nu 1700 km rijden terug naar het begin. Dan nog een weekje bij joan tot onze terug reis groetjes and behave hahaha 🤣🤪🤣🤪😘😍❤
  3. Martin van Hage:
    11 maart 2019
    Hé Jeroen, heel veel plezier en neem maar heel veel ervaringen en mooie herinneringen mee terug van deze reis !!!
  4. Patrick:
    14 maart 2019
    Hi Jeroen, wat een mooie reis ga je maken.
    Vietnam is geweldig, geniet