Dag 46 - Relaxen in Westown lagoon

25 april 2019 - Coron, Filipijnen

Om 7:00 werd ik wakker gemaakt voor een helicopter tour die ik had geboekt. Maar toen ze belde naar de organisatie gaven ze aan dat ze geen andere gegadigden hadden en dus moest ik voor twee personen betalen. Dat vond ik iets te veel van het goede. Dus dook ik terug mijn bed in. Maar voorvdat ik er in dook zei ik nog even goodbye tegen Dirk. Hij stond op punt terug naar Zuid Afrika te gaan. Ze hadden zijn vlucht vergeten te boeken en dus was het enige een vlucht richting Manilla, daar een busrit van 3 uur en dan van Manilla naar Jo’burg. Iedereen had medelijden met hem, maar hoe langer de dag duurde hoe meer verhalen van vertragingen er voorbij kwamen. Met name de vluchten naar Manilla hadden veel vertraging. Ik had lekker uitgeslapen en kwam rond 11:00 eens mijn kamer uit. Vervolgens at ik wat en pakte ik samen met Danielle de tri-cycle naar MO2 Westown Lagoon.

8B23C8B1-A590-4038-96D2-1FE24493DCA3

Daar ging ik vandaag eens even flink relaxen, voordat ik naar Moalboal op Cebu vertrok. De kamer was goed groot en had een heerlijke douche.

064E8FBE-18CE-4B6E-8957-42D21DAA094B

Het bed was super zacht en ik heb dan ook lekker 2,5 uur op bed gelegen. Beetje internetten, beetje film kijken en af en toe wegdoezelen. Daarna op mijn gemak een pizza eten en even zwemmen.

33DFEFF0-4E45-4F6D-B7B9-106828C72D68

In het zwembad was Daniella al en kwamen we aan de praat met twee Australiërs. We wisselde wat reiservaring uit en wat tips. Zij waren immers al in Cebu geweest.

578DA0A5-829B-4442-9373-0F7A31238C0E

Rond 18:30 ging ik terug naar de kamer en boekte een massage voor 21:30 op de kamer. In die tussenliggende tijd at ik nog even met Daniella en de Australiërs. Ik bestelde wat spiesjes, maar 1 van die spiesjes bleek kippendarmen te zijn. Het was niet vies, maar de gedachte gaf toch niet zo’n goed gevoel. De Australiër had ‘s middags gezegd dat hij al het eten probeerde en dus haf ik dit gerecht maar even door aan hem. Daar kwam mooi vanaf.

62CE9037-F748-43B2-819F-ADB93848978A

Na het eten ging weer verder met niks doen, ik had het namelijk nog niet afgemaakt. Totdat de telefoon om 21:20 ging, de masseuse was er al en of ze al kon komen. Tuurlijk ik was daar wel klaar voor. De massage was een traditionele filepijnse massage. Bedoel voor een goede doorbloeding. Dat kon ik wel gebruiken, mijn voeten hielden in de warmte best wel wat vocht vast. In het zwembad en in de slaapkamer slinkten ze wel weer, maar toch.

8AF7586E-2F7A-4B4F-95B2-2490AC2617B3

De massage was te gek, dus ik vroeg of ik hem kon verlengen tot 90 min. Dat was geen probleem. Kortom om 23:00 lag ik in bed, uitgerust en voldaan. Ik pakte mijn telefoon om mijn blog nog wat bij te werken en ging daardoor uiteindelijk toch nog vrij laat slapen.

1. André:
    29 april 2019
    Tjonge lekker laten verwennen! Groot gelijk!